تبلیغ بازها این بار با تبلیغی ازUnicef // با دیدنش شگفت زده می شوید

بخش تبلیغ بازهای این نوبت را با تبلیعی از  Unicef  در خدمت شما هستیم. این تبلیغ را چندی پیش شاید دو سال پیش نیز بر روی فصای اینترنت قرار دادم اون زمانها هنوز بخش تبلیغ بازها راه نیفتاده بود. به خاطر همین بد ندیدم که جای این تبلیغ در بخش تبلیغ بازها خالی نباشه. با هم ببینیم. لذت ببریم.کم گوی وگزیده گوی چند در.

.

.


10 thoughts on “تبلیغ بازها این بار با تبلیغی ازUnicef // با دیدنش شگفت زده می شوید”

    1. دکتر عزیز، تیزر موردی ندارد، احتمالاً نرم افزار فلش پلییر روی سیستم شما بدرستی نصب نشده است. دوستان برای مشاهده کلیپ های تصویری در فضای وب عمدتاً نیاز به نصب نرم افزاز Adobe Flash Player دارند. این موضوع در مورد کافه بازاریابی نیز صادق است.

  1. سلام جناب محمدیان عزیز
    خیلی تبلیغ جالبی بود. این نوع تبلیغات بی کلام و مختصر از بزرگترین علاقه مندیهای منه و واقعا به وجد میام با دیدن این سبک از تیزرها.
    در تیزرهای خارجی نمونه این سبک رو تقریبا در هز زمینه ای میتونیم ببینیم. منظورم محصولات مصرفی، تیزر فرهنگی، خدمات و … ولی در ایران حداکثر برای تیزرهای فرهنگی این اتفاق مرسوم است. البته یه زمانی یه چندتا تیزر ساخته برای کالاهای مصرفی یا خدمات فکر میکنم ساخته شد ولی بازم ادامه پیدا نکرد. به نظرم آخرین تیزری که به این شکل داریم تیزرهای مربوط به سیگار و قلیونی بود که از صدا سیما پخش می شد.
    خیلی ممنون از این تیزر، اگر بازم از این دسته تیزرها داشتید مارو خبر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *