معاون برق و انرژی وزارت نیرو از اتخاذ تدابیر جدید برای کنترل مصرف انرژی در سطح شهرها خبر داد. مصطفی رجبی مشهدی با تأکید بر ضرورت حفظ پایداری شبکه در ایام گرم سال، اعلام کرد که با همکاری شهرداریها، مقرر شده تابلوهای تبلیغاتی و تمامی روشناییهای غیرضروری شهری، نهتنها در ساعات اوج بار، بلکه در طول شب و زمانهای غیرفعال بودن نیز خاموش شوند تا از هدررفت انرژی جلوگیری شده و شبکه برق کشور در شرایطی پایدار باقی بماند.
خاموشی تابلوهای تبلیغاتی در شب و ساعات اوج مصرف
